Friday, January 9, 2015

Dua Beradik Hilang Telah Ditemui, Dalam Keadaan Selamat



KUALA LUMPUR: Dua beradik yang hilang sejak hari Rabu lepas kini telah selamat kembali ke pangkuan keluarga hasil kerjasama dari pihak polis.

Pada Rabu lepas, Mohd Iman Zafri, 11, dan Nur Alysyah Zafiera, 9, telah meminta kebenaran dari ibunya, Azriana Ahmad untuk pergi ke kedai sebelum mereka didapati tidak kembali 15 minit selepas itu.

Memetik status yang dimuat naik oleh Azriana Ahmad di Facebook, dia berkata akan memberitahu umum mengenai situasi terkini setelah anaknya ada di depan matanya.

"Saya akan update sekiranya anak-anak ada di depan mata saya. Anak-anak hilang bukan lari dari rumah seperti yang didakwa,"

Memetik laporan dari Astro Awani, bapa kepada adik beradik itu, Hudzaifah Fauzi berkata anak-anaknya kini sudah bersama keluarga dan dalam keadaan baik.

"Saya berterima kasih pada pihak yang membantu menyebarkan khabar sehingga anak-anak kami ditemui semula," katanya.

Hudzaifah juga menyatakan kekesalan terhadap fitnah yang menular di media sosial sejak berita kehilangan anaknya mula tersebar di internet.

"Harap pihak-pihak tertentu hentikanlah semua tanggapan buruk yang ditujukan kepada keluarga kami. Sekarang ini semuanya sudah selamat," katanya.

(Sumber)

Iklan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews