Tuesday, January 19, 2016

Semakan Online Ambilan ke Kolej Vokasional dan Sekolah Teknik 2016

Info berkaitan pengambilan pelajar baru ke Program Kolej Vokasional dan Sekolah Menengah Teknik untuk ambilan sesi 2016. Semakan kemasukan ke Program Kolej Vokasional dan Sekolah Menengah Teknik Ambilan 2016 kini boleh dilakukan bermula 18 sehingga 25 Januari 2016 menerusi laman web Kementerian Pendidikan Malaysia.

Saya ada info untuk ibu bapa dan pelajar-pelajar yang telah memohon untuk memasuki Kolej Vokasional dan juga Sekolah Menengah Teknik untuk sesi 2016. Kepada mereka yang telah memohon, pihak Kementerian Pendidikan telah mengumumkan bahawa semakan boleh dibuat di laman web ini - Semakan Kemasukan Kolej Vokasioanl dan Teknik 2016 bermula 18 Januari 2016.

Semakan Online Ambilan ke Kolej Vokasional dan Sekolah Teknik Sesi 2016

Semakan Online Ambilan Kolej Vokasional Sekolah Teknik 2016


Semakan boleh dibuat dengan memasukkan nombor kad pengenalan di ruang yang telah disediakan. Keputusan permohonan akan dipaparkan seandainya berjaya.  Kepada pelajar-pelajar yang berjaya, saya ucapkan tahniah. Dan buat ibu bapa, syabas kerana anak-anak anda berjaya masuk ke ambilan sesi 2016 ke kolej vokasional dan juga sekolah teknik.

Negara memerlukan tenaga mahir dan in Sha Allah, anak-anak ini akan menjadi yang terbaik dalam membangunkan negara menjadi sebuah negara maju.

Terima kasih kepada pihak Bahagian Pengurusan Maklumat Kementerian Pendidikan kerana hebahan ini.









Sumber Asal:  http://www.hasrulhassan.com/

Iklan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews