Friday, January 9, 2015

Zizan Dan Emma Maembong Sudah Kembali Berbaik Semula?


Sebelum ini tersebar seantero Malaysia kisah pelawak popular Zizan Razak yang telah putus cinta dengan aktress jelita Emma Membong dimana kisah mereka telah menjadi buah mulut peminat mereka.

BACA: Emma Maembong Sahkan Sudah Putus Dengan Zizan.

Ada yang mengatakan punca putusnya hubungan mereka adalah kerana orang ketiga dan ada juga mengatakan kerana Emma melarang Zizan membeli kereta berkuasa tinggi.

Hari ini dikejutkan pula apabila terlihat di laman Instagram milik Zizan telah memuat naik semula gambarnya dengan Emma dengan meletak kepsyen “Alhamdulilah, terima kasih Allah.. terima kasih doa-doa yang baik dari anda semua… I love you sayang.”



Nampaknya kisah cinta mereka berdua ini sudah terjalin kembali terjalin semula dengan ayat romantik itu sudah pasti di tujukan kepada Emma kerana Zizan turut memuatnaik gambar beliau bersama teman wanitanya itu.

Ramai peminat di laman Instagram Zizan memberi kata-kata semangat kerana malam ni Zizan akan  beraksi dalam Maharajalawak Mega pada malam ini.

Ada juga yang menasihatkan Zizan supaya cepat-cepat masuk minang, Emma dah bagi "Hint" tak bagi beli kereta berkuasa tinggi sebab suruh simpan duit.

Iklan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews