Monday, December 29, 2014

Gambar Jasmin Hamid Bikin Aksi Gairah Depan Aaron Aziz Di Teater

jasmin hamid5

Gambar Jasmin Hamid Bikin Aksi Gairah Depan Aaron Aziz Di Teater | Gambar Aaron Aziz digoda oleh Jasmin Hamid sungguh menggairahkah di dalam teater Suhu “Badai Semalam” arahan Kahirunazwan Rodzy yang dipentaskan di Istana Budaya.
Ketika ini teater itu secara tiba tiba meletup apabila dibintangi oleh Aaron Aziz, Erra Fazira dan Umie Aida. Aaron sebagai Karim turut melakonkan aksi menari disko dan dalam babak tersebut berlakunya adegan aksi ghairah yang melibatkan Aaron bersama pelakon versatil, Jasmin Hamid (Dora). Hebat sungguh!
Teater ini dilakonkan di sebuah kelab malam, dengan aksi tarian Dora yang cukup mengghairahkan. Lakonan itu dilakukan bagi menggoda Karim yang pada waktu yang sama telah pun terpikat pada Mazni (Erra Fazira).
Berlaku di sebuah kelab malam, aksi tarian Dora itu cukup mengghairahkan. Semuanya dilakukan untuk menggoda Karim yang pada waktu yang sama telah pun terpikat pada Mazni (Erra Fazira).
Apapun tahniah diucapkan pelakon yang berlakon diteater Suhu “Badai Semalam” kerana lakonan yang dilakonkan amat realistik didalam lakonan masing masing. Tahniah! ,plbgaimacam.
jasmin hamid4

jasmin hamid3

jasmin hamid2

jasmin hamid1

Iklan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews