Saturday, June 15, 2013

Kilang Membuat Patung Seks di Ningbo, China


Kali ini cerita yang agak berbeza, namun masih lagi berkisar mengenai bisnes di China.
Kali ini kita ingin meninjau bagaimana rupa sebuah kilang yang menghasilkan serta mengeluarkan patung berbentuk seperti gadis untuk menemani jejaka-jejaka kesepian. Ini bukanlah posting lucah yang menayangkan gambar gadis-gadis bogel atau lucah.
Ini hanyalah posting membuka minda untuk anda mengetahui bahawa pelbagai produk sebenarnya di buat di negara China dengan kos yang rendah. Anda juga boleh merebut peluang ini, tetapi bukanlah dengan menjual patung seks ini, ada banyak lagi benda yang boleh anda jual selain daripada patung seks ini.
Kilang patung seks dan alatan mainan seks ini terletak di sebuah bandar borong di China iaitu di Ningbo, wilayah Zhejiang ini telah beroperasi selama 3 tahun dan mengeluarkan 13 model yang berbeza patung-patung ini.
Bagi tahun 2011 sahaja, kilang ini sudah menjual 50,000 patung seks ini dan negara utama yang mengimport barangan ini ialah daripada Jepun, Korea dan tidak terkecuali sebuah negara Islam iaitu Turki.
Kepada anda yang berminat untuk memborong dari China (tapi bukanlah produk ini), anda boleh mendaftar kursus kami di www.kursusborongchina.com
Merekabentuk mata patung supaya kelihatan cantik bergaya.


Buah dada patung seks ini 
Mesin membentuk buah dada 
Make-up muka patung 

Meniliti hasil produk yang dihasilkan
  
Mewarnakan buah dada
Quality Control

Jari-jemar
Pembungkusan plastik sebelum diletakkan di dalam kotak 

Akhirnya, patung diletakkan di dalam kotak

Iklan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews