Wednesday, January 7, 2015

Haniz Zalikha Beri komen Selepas Teruk Dihentam Peminat

hairulazreen_lamar_haniszalikha_gegarvaganza_kezoom-1
Haniz Zalikha Beri komen Selepas Teruk Dihemtam Peminat |  Perempuan mana pun akan terkejut dan terkelu lidah untuk berkata kata jika lamaran datang tiba tiba lebih lagi jika ianya dilakukan dalam siaran langsung program televisyen untuk tatapan ratusan tibu penonton Gegar Vaganza malam tadi.
Seakan menjawab maklumbalas orang ramai itu, Haniz Zalikha memuat naik sebuah klip audio di akaun Instagram beliau mengandugi bait bait perbualan bersama ibunya yang antara lain pelakon dan pengacara ini mengakui memang mencintai Hairul Azreen.
“Assalamualaikum semua. I am still replying to my friends and family yang sama-sama terkejut dengan berita baik ini. I am still in bed and Mama is here with me while everyone is still calling her to congratulate and how does a daughter feel eh dengar mak dia sungguh-sungguh merestui pilihan hatinya? Alhamdulillah atas segalanya. Terima kasih kerana dahulukan keluarga saya Hairul Azreen. InsyaAllah, dengan izin Allah, thank you (sudi memperisterikan saya),” tulis Hanis Zalikha.
Suka lihat pasangan ini yang akhirnya mengaku sebagai pasangan kekasih dan bakal dirikan rumahtangga bersama tidak lama lagi. Tahniah
Sumber : http://eberita.org/

Iklan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews