Tuesday, December 23, 2014

Pengantin Baru Maut Tertelan Air Mani Disahkan Oleh Doktor

hubungan seks

Doktor Pakar Sahkan Pengantin Baru Maut Tertelan Air Mani | Seorang wanita yang berumur 29 tahun yang baru sahaja melangsungkan perkahwinannya bersama seorang lelaki tua berumur 70 tahun telah ditemui mati di dalam bilik tidurnya sehari sebelum mangsa meninggal dunia.
Menurut suaminya, si mati tidak menunjukkan sebarang tanda-tanda ganjil yang mencurigakan sewaktu mereka mula masuk ke bilik tidur pada malam pertama dan menikmati malam pertama itu sebagaimana pasangan-pasangan lain. Suaminya itu hanya menyedari kematian isterinya itu pada keesokan harinya.
Suaminya menyangka isterinya keletihan pada mulanya tetapi setelah beberapa jam selepas itu, lelaki itu mula mengesyaki sesuatu yang pelik apabila tubuh isterinya hanya kaku tidak bergerak apabila dia cuba mengejutkannya.
Seorang doktor dari Hospital Putra Jaya yang mahu dikenali sebagai Arman telah melakukan bedah siasat mengatakan mangsa dikhuatiri telah terminum sesuatu yang beracun atau sesuatu yang telah tamat tempoh dan siasatan pihak polis pula telah mengesahkan yang simati telah terminum air mani yang telah luput tempohnya.

Iklan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews