Tuesday, April 24, 2012

Suami Jadikan Mayat Isteri Hiasan Meja Kopi


Macam-macam giler ler manusia sekarang nih..mari kita ikuti kisah seorang suami yang tidak dapat menerima realiti kematian isteri kesayangannya.Oleh kerana terlalu mencintai isterinya,Jeff Green,32,yang menetap di Arizona,Amerika Syarikat amat menderita dan mengalami tekanan perasaan yang serius apabila isterinya telah meninggal dunia.Untuk mengatasi penderitaannya Jeff telah melakukan sesuatu yang sungguh luar biasa dan gila. Isterinya yang bernama Lucy telah meninggal dunia akibat penyakit jantung pada usia 29 tahun. Kata-kata terakhir Lucy sebelum kematiannya ialah,"Kita akan bertemu lagi di syurga"Tetapi kata-kata terakhir dari isterinya itu tidak cukup untuk menyakinkan Jeff.

Semasa urusan pengkebumian hendak dijalankan tiba-tiba Jeff mengambil keputusan untuk tidak membiarkan Lucy pergi meninggalkan dirinya begitu saja.Dengan kebenaran pihak berkuasa Jeff telah di benarkan untuk membawa mayat isterinya pulang ke rumah.Oleh kerana semasa hayatnya Lucy amat menyukai sesuatu yang lucu,maka Jeff mendapat idea yang pasti disukai oleh mendiang isterinya iaitu menjadikan mayat Lucy sebagai meja kopi untuk diletakkan di ruang tamu rumahnya.Untuk memenuhi idea gilanya itu Jeff telah menempah satu meja kaca khas berharga US$ 6000.00 yang berupaya menghilangkan bau busuk mayat isterinya itu. 


Bagi Jeff ianya satu pelaburan yang berbaloi.Beberapa rakan-rakan dan saudara-maranya begitu takut untuk pergi kerumahnya selepas kejadian itu.Tetapi ada juga beberapa orang kawan-kawan baiknya tetap menghormati keputusan beliau itu dan terus melawat beliau.

Iklan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews